niedziela, 23 czerwca 2013

Informacja dotycząca mojej przerwy.

Witam tutaj przyjaciółka Domi. Ona w tej chwili siedzi koło mnie i dyktuję mi co mam pisać :D A więc Dominika ma zakropione oczy ciężko jej czytać i pisać . Jedynie na chwilę wchodzi na msp mogę to być ja ,Dominika , kokosówka lub kuzynka Domini .Dominika za całą klawiaturę na pamięc więc moze wchodzić na msp ale jeśli jej coś piszecie ona tego nie widzi . :C Nie wie ile ma sc nie jest wstanie przeczytać ile brakuje jej do następnego levla - MA JUŻ 19 :) Dominika prawdopodobnie wróci do nas we wtorek lub środę , ale zbliżają sie wakacje więc Donia to wszystko "odpracuję" byś cie byli zadowoleni . Jeśli ktoś ma skype Dominiki to może tam sie z nią skontaktować ponieważ zazwyczaj tam siedzi i rozmwaia ze swoją najka - Karoliną. Dominika powróci już we wtorek lub środę . Bądźcie cierpliwi. Dominia was całuję.

Jula - Przyjaciółka Dominiki
Dominia - Siedziała obok . :D

PAA .<333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz